Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání tělesné zdatnosti žáků městských a vesnických škol
Budková, Kristýna ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Cílem práce bylo porovnat tělesnou zdatnost žáků 7. ročníků základních škol ve městech a na okrese Nymburk. Pro testování tělesné zdatnosti žáků byly využity čtyři motorické - člunkový běh 4x10 metrů, skok daleký z sed a vytrvalostní člunkový běh. Teoretická část je především zaměřena na tělesnou zdatnost, její testovaní a poh dětí. Výzkumná část práce popisuje výzkum, vyhodnocuje a porovnává všechna získaná data testování tělesné zdatnosti žáků pomocí bodových norem Unifittestu 6 60 pro věkovou výsledků šetření vyplynulo, že úroveň tělesné podprůměrná, avšak žáci z městských škol dosahují ve všech čtyřech motorických testech lepších průměrných výsledků než žáci z vesnických škol. Průměrné STB žáků městských škol je 18,63 bodů a průměrné STB žáků vesnických škol činí 15,61 bodů. Testování prokázalo velmi špatnou úroveň vytrvalostních schopností žáků v
Tělesná zdatnost u dětí ve věku 8-10 let v městských a venkovských školách.
Glatz, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Dragounová, Zuzana (oponent)
10 let v a . 10 let. Metody: V po . Z Abstract Title: Physical fitness for children aged 8-10 years in urban and rural schools. Objectives: The main goal of this work is to verify the level of physical fitness of students 8 to 10 years old at rural and urban school. Methods: The evaluation includes the measurement of physical testing based on the Unifittest set. All date were statistically processed and shown in graphs. Results: The data are compared between rural school and urban school. In general, there are no big differences between those two forms of basic education. Keywords: Rural School, urban school, Unifittest, physical fitness, somatic data
Analýza prostředí vesnické školy v 19. století na Českomoravské vysočině
Měřičková, Daniela ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
SOUHRN Název: Analýza prostředí vesnické školy v 19. století na Českomoravské vysočině Autor: Daniela Měřičková Katedra: Biologie a environmentálních studií Vedoucí práce: RNDr. Jan Řezníček, Ph.D. Abstrakt: Tato práce, řeší problematiku obecného školství v 19. století na vesnické škole v Českomoravské vrchovině, konkrétně v Krasoňově u Humpolce. Cílem práce je porovnání vybraných oblastí školství v 19. století s obecnou školou v Krasoňově a dnešní současnou školou. Je zaměřena na vybrané činitele výchovy - učitel, žák a škola. Zvolená problematika byla řešena pomocí rukopisu školní kroniky. V řešení byly použity metodiky kvalitativní i kvantitativní, dotazníkové šetření a rozhovor s pamětníkem za metody konstantní komparace. Práce představuje srovnání některých edukačních konstruktů, edukačních procesů a edukačního prostředí. Data z rozhovoru a dotazníku jsou porovnána se školou v 19. století, Krasoňovskou a dnešní školou. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že sociální a ekonomické postavení učitele, žáků i školy bylo jiné. Ředitel školy ve studované oblasti překonal nedostatky a meze školství své doby. Tato škola se lišila od ostatních škol v 19. století. I dříve závisel vyučovací proces na osobnosti učitele. Hlavním přínosem je ucelený přehled školství v 19. století na obecné škole, včetně zákonů,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.